wheel-center wheel-ring

Top cazinouri după serviciul Relații Clienții

Există foarte multe criterii după care poți să îți faci selecțiile când este vorba de gambling. Unul dintre cele mai importante elemente pe care ar trebui să le ai în vedere este operatorul la care îți desfășori activitatea, deoarece el este locul virtual care trebuie să te sprijine și să îți pună la dispoziție toate facilitățile de care ai nevoie.

Un cazino poate să fie ales pe baza mai multor criterii, în funcție și de aspectele pe care pui tu accent. Primul peste care nu este bine să treci, este acela al atestării agenției. Este foarte important să îți creezi cont doar la operatorii care sunt licențiați de ONJN, adică instituția de stat care se ocupă de jocurile de noroc. Alte elemente pe care este bine să le ai în vedere ar fi portofoliul și programul de recompense, adică ofertele pentru membrii noi și vechi.

Pe lista factorilor de selecție este bine să se afle și alte aspecte, cum ar fi diveristatea metodelor de plată, disponibilitatea pe device-uri mobile și, nu în ultimul rând, serviciul Relații Clienți. Acesta din urmă este extrem de important pentru că este modalitatea prin care comunici cu reprezentanții agenției când ai o problemă sau o nelămurire. Așadar, după acest criteriu, a fost întocmit următorul top de cazinouri din România:

Betano – un serviciu excelent de relații cu clienții

Betano are disponibile pentru membrii săi mai multe modalități prin care aceștia pot să ia legătură cu un reprezentant. Operatorul are o rubrică specială pentru Întrebările Frecvente unde sunt listate problemele și nelămuririle cel mai des întâlnite. Dacă nu găsești printre acestea o rezolvare, atunci poți să comunici prin:

  • Live Chat non-stop
  • Apel telefonic în call center, între 08’00-00’00
  • Scris pe Messenger ori pe mail

Casa Pariurilor – poți vorbi la telefon cu un operator

Casa Pariurilor are un serviciu de Relații Clienți ceva mai deosebit. Și această agenție are câteva secțiuni foarte folositoare, precum cea de FAQ, dar și una cu reguli de pariere, joc responsabil, pe lângă cea de Termeni și Condiții. Dacă printre informațiile de pe aceste pagini nu te lămurești în privința situației pe care o întâmpini, atunci poți să suni zilnic, în intrevalul 10’00-22’00, ori să apelezi la un formular de contact. Acesta conține câteva rubrici, iar după ce îl completezi, vei fi contactat de un reprezentant al operatorului, în cel mai scurt timp posibil. În afară de aceste opțiuni, ai la dispoziție o adresă de mail și un chat care este disponibil între orele 10’00 și 22’00.

Superbet – suport prin live chat și chiar WhatsApp!

Superbet este și el foarte bine pregătit pentru orice situație întâmpină membrii săi. În primul rând, are o rubrică unde sunt grupate cele mai des întâlnite nelămuriri. În al doilea rând, reprezentanții săi pot să fie contactați pe mail, prin LiveChat ori pe WhatsApp, unde este recomandat să nu suni, ci toate persoanele sunt rugate să comunice în scris. Oricum alegi să iei legătură cu cineva din partea operatorului, cu siguranță vei găsi destul de repede răspunsurile pe care le cauți.

NetBet – program de relații cu clienții complex!

 Netbet are un program de Relații Clienți destul de complex. Acesta include mai multe secțiuni care te pot interesa, de la Metode de Plată, Cont, Bonusuri și Portofoliul de Jocuri și Pariuri, până la Jocul Responsabil, Termeni și Condiții, până la informații despre operator. Agenția are inclusiv un ghid vizual unde ai principalele informații pe care trebuie să le știe un viitor sau actual membru, dar și mai multe modalități prin care să contactezi un operator. Poți face asta prin Live Chat, WhatsApp sau printr-un formular de asistență care funcționează ca un mail tipizat.

Winmasters – multe metode de contact a serviciului de relații clienți

Winmasters are un serviciu Relații Clienți destul de bogat. Reprezentanții săi pot să fie contactați în scris, pe mail și prin LiveChat, dar și telefonic. Fiecare tip de asistență are propriul său program de funcționare, așa că este bine să iei acest aspect în considerare când ai o problemă.

Topul agențiilor care au un serviciu de Relații Clienți a fost realizat în urma unui studiu îndelung al acestora. S-a ținut cont de mai multe aspecte, nu doar de diversitatea modalităților prin care se poate lua legătura cu un reprezentant al agenției. Au fost luate în calcul și cât de lung este programul de funcționare, cât de repede se oferă un răspuns, însă și cât de calitativ este acesta.

Topul a fost determinat în urma mai multor teste care s-au efectuat pe parcursul unui an, pentru a se observa dacă a fost vorba doar de o excepție sau dacă aceasta este calitatea generală a serviciilor.

Te-ar putea interesa și:

Am peste 9 ani de experiență în industria iGaming-ului online, colaborând de-a lungul timpului cu cazinouri de renume, dar și cu părți terțe, oferind cititorilor conținut de încredere. De mai mult de 3 ani, sunt un contributor activ pe platforma casinos.ro, unde analizez și descriu operatorii de profil și jocurile din portofoliile lor, oferind informații detaliate și relevante pentru pasionații de gambling. Experiențele personale și profesionale dobândite de-a lungul anilor mi-au oferit o perspectivă aprofundată asupra industriei cazinourilor și a mecanismelor din spatele jocurilor de noroc.

Oferte de recente